Ζ. Τζηκαλάγιας: Θέρμανση και αντιπολίτευση

Δεν μπορούμε όμως να μην σταθούμε σήμερα στο θέμα της θέρμανσης και την για άλλη μια φορά διάψευση που αγγίζει τα όρια της γελοιοποίησης του ΣΥΡΙΖΑ και της εκπροσώπου του στην Καστοριά. Για μέρες ξόδεψαν μελάνι, ταλαιπώρησαν συχνότητες ραδιοφώνων και συγκέντρωσαν

Παρασκευή, 27 Μαρτίου 2020

664.841 μαθητές και 166.949 εκπαιδευτικοί έχουν εγγραφεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο για εξ αποστάσεως εκπαίδευση


664.841 μαθητές και 166.949 εκπαιδευτικοί έχουν εγγραφεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Αναλυτικά στοιχεία και συγκριτικούς πίνακες για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση δημοσιοποίησε το υπουργείο Παιδείας
Αναλυτικά στοιχεία και συγκριτικούς πίνακες για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση εξέδωσε την Παρασκευή το υπουργείο Παιδείας. 
1. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΠΣΔ, μετά την
έκδοση της εγκυκλίου για την υλοποίηση της Ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στις 20/3/2020 ο αριθμός των μέχρι εκείνη την ημέρα εγγεγραμμένων μαθητών (165.248):
  • υπερδιπλασιάστηκε μέσα σε 3 μέρες (389.881 μαθητές στις 23/3/2020) και
  • τετραπλασιάστηκε έως και τις 25/3/2020 (664.841 μαθητές)
2. Μεγάλη είναι η αύξηση της συμμετοχής και της χρήσης των εργαλείων της ασύγχρονης εκπαίδευσης (πλατφόρμες e-me και e-class) τόσο από τους εκπαιδευτικούς όσο και από τους μαθητές και τις μαθήτριες.
Ειδικότερα, καταγράφηκε αύξηση των παρεχόμενων εκπαιδευτικών μαθημάτων στην πλατφόρμα e-me με 70.982 μαθητές-χρήστες και 48.936 εκπαιδευτικούς-χρήστες στις 25/3/2020 οι οποίοι είχαν πρόσβαση συνδυαστικά σε 49.263 κυψέλες-τάξεις.
3. Αύξηση συμμετοχής μαθητών και εκπαιδευτικών στην πλατφόρμα e-class. Συγκεκριμένα ενώ στις 20/3/2020 συμμετείχαν 28.200 μαθητές σε 18.775 μαθήματα τα οποία είχαν δημιουργήσει 21.358 εκπαιδευτικοί, στις 25/3/2020 η συμμετοχή των μαθητών έφτασε στους 118.245  σε 109.856 μαθήματα τα οποία είχαν δημιουργήσει 57.942 εκπαιδευτικοί.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας:
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων προκειμένου να αντιμετωπίσει την πρωτοφανή κρίση από την πανδημία του κορωνοϊού, έθεσε άμεσα σε εφαρμογή, ήδη από τις 13/3/2020  την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Στα πρώτα βήματα αυτής της μεγάλης προσπάθειας, τις υπηρεσίες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτουμε στον παρακάτω πίνακα, χρησιμοποιούσαν ήδη 101.403 μαθητές και 158.404 εκπαιδευτικοί.
Τις επόμενες ημέρες και έως και τις 25/3/2020 σημειώθηκε μια μεγάλη ροή δημιουργίας μαθητικών λογαριασμών στο ΠΣΔ. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΠΣΔ, ειδικά μετά την έκδοση της εγκυκλίου για την υλοποίηση της Ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στις 20/3/2020 ο αριθμός των μέχρι εκείνη την ημέρα εγγεγραμμένων μαθητών (165.248)
  • υπερδιπλασιάστηκε μέσα σε 3 μέρες (389.881 μαθητές στις 23/3/2020) και
  • τετραπλασιάστηκε έως και τις 25/3/2020 (664.841 μαθητές)
Χρήστες γραμμένοι στο ΠΣΔ
Ημερομηνία
email μαθητών στο ΠΣΔ
email εκπαιδευτικών στο ΠΣΔ
Έως 14/3/2020
101.403
158.404
15/3/2020
102.182
158.465
16/3/2020
105.967
158.675
17/3/2020
115.623
159.074
18/3/2020
127.126
160.060
19/3/2020
143.681
161.049
20/3/2020
165.248
162.474
21/3/2020
195.842
163.417
22/3/2020
253.603
165.757
23/3/2020
389.881
166.868
24/3/2020
583.364
166.949
25/3/2020
664.841
166.949
Πίνακας 1
Στο παρακάτω διάγραμμα μπορείτε να δείτε την τάση ανόδου του αριθμού των εγγεγραμμένων στο ΠΣΔ χρηστών τις τελευταίες 12 ημέρες


01.png

Διάγραμμα 1
Αύξηση όπως φαίνεται από το παραπάνω διάγραμμα είχαμε και στις εγγραφές των εκπαιδευτικών  στο ΠΣΔ κατά 8.545 από τις 14 έως και τις 25/3/2020.
Η αύξηση του αριθμού των χρηστών ως αριθμητικό στοιχείο δεν θα είχε ουσιαστικό ενδιαφέρον, αν δεν μεταφράζονταν ταυτόχρονα σε ενδιαφέρον παιδαγωγικής σημασίας. Πιο συγκεκριμένα, εντυπωσιακή είναι η αύξηση της συμμετοχής και της χρήσης των εργαλείων της ασύγχρονης εκπαίδευσης (πλατφόρμες e-me και e-class) τα οποία πρότεινε το ΥΠΑΙΘ με τη σχετική εγκύκλιό του, τόσο από τους εκπαιδευτικούς όσο και από τους μαθητές και τις μαθήτριες. Ενδεικτικοί του ενδιαφέροντος για την αξιοποίηση των παρεχόμενων ψηφιακών εργαλείων, είναι οι αριθμοί που παρουσιάζονται στον δεύτερο και στον τρίτο πίνακα που σας παραθέτουμε και οι οποίοι περιγράφουν με λεπτομέρεια
  • την αύξηση των παρεχόμενων εκπαιδευτικών μαθημάτων στην πλατφόρμα e-me με 70.982 μαθητές-χρήστες και 48.936 εκπαιδευτικούς-χρήστες στις 25/3/2020 οι οποίοι είχαν πρόσβαση συνδυαστικά σε 49.263 κυψέλες-τάξεις
e-me*
Ημερομηνία
Μαθητές
Εκπαιδευτικοί
Κυψέλες/Τάξεις
Έως 14/3/2020
4.459
9.049
1.560
15/3/2020
4.515
9.231
1.607
16/3/2020
4.820
9.908
1.729
17/3/2020
5.533
11.118
1.954
18/3/2020
6.645
12.601
2.297
19/3/2020
7.554
14.034
2.868
20/3/2020
8.504
16.482
3.972
21/3/2020
11.035
22.179
8.841
22/3/2020
14.291
27.944
15.607
23/3/2020
28.247
38.308
33.105
24/3/2020
45.923
43.121
40.232
25/3/2020
70.982
48.936
49.263
Πίνακας 2
  • τον αντίστοιχο ρυθμό αύξησης συμμετοχής μαθητών και εκπαιδευτικών στην πλατφόρμα e-class. Συγκεκριμένα ενώ στις 20/3/2020 συμμετείχαν 28.200 μαθητές σε 18.775 μαθήματα τα οποία είχαν δημιουργήσει 21.358 εκπαιδευτικοί, στις 25/3/2020 η συμμετοχή των μαθητών έφτασε στους 118.245  σε 109.856 μαθήματα τα οποία είχαν δημιουργήσει 57.942 εκπαιδευτικοί.
e-class
Ημερομηνία
Μαθητές
Εκπαιδευτικοί
Μαθήματα
20/3/2020
28.200
21.358
18.775
21/3/2020
32.340
26.759
27.245
22/3/2020
40.644
34.412
43.460
23/3/2020
60.550
44.952
69.303
24/3/2020
94.335
53.227
91.939
25/3/2020
118.245
57.942
109.856
 Πίνακας 3
Τα αντίστοιχα διαγράμματα απεικονίζουν τον πολύ ικανοποιητικό ρυθμό ένταξης των μαθητών μας τόσο στην πλατφόρμα e-me


2.png

Διάγραμμα 2
όσο και στην πλατφόρμα e-class


3.png

Διάγραμμα 3
Συμπερασματικά εκτιμάται πως μεγάλο μέρος του ενεργού μαθητικού πληθυσμού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας που εκτιμάται στους 1.350.000 μαθητές, έχουν πρόσβαση και απολαμβάνουν, ήδη, τα οφέλη της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ενώ αναμένεται περαιτέρω αύξηση τις επόμενες ημέρες. Αυτό κρίνεται ιδιαίτερα ικανοποιητικό σε μια περίοδο με έντονες δυσκολίες και προκλήσεις τόσο για το σύνολο του μαθητικού κόσμου όσο και για τις οικογένειες τους.  
Αντίστοιχα οι εκπαιδευτικοί φαίνονται να στηρίζουν συστηματικά τη μεγάλη αυτή προσπάθεια που καταβάλλεται καθώς αξιοποιούν ολοένα και περισσότερο τα ψηφιακά εργαλεία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, καθημερινά, κοντά στους μαθητές, συμβάλλοντας στην συνέχεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας και στην διατήρηση της επαφής των μαθητών με τη σχολική πραγματικότητα.
Για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών τέλος, σε αυτή την προσπάθεια που καταβάλλουν, σας ενημερώνουμε ότι έχει προβλεφθεί η δημιουργία σε κάθε σχολική μονάδα μιας ομάδας ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, η οποία αποτελείται από τον Διευθυντή/ την Διευθύντρια της σχολικής μονάδας και από τουλάχιστον έναν εκπαιδευτικό με εξειδικευμένες ψηφιακές δεξιότητες. Ταυτόχρονα για την παιδαγωγική και επιστημονική καθοδήγηση έχει προβλεφθεί η υλοποίηση ενημερωτικών – υποστηρικτικών συναντήσεων των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και των εκπαιδευτικών με χρήση σύγχρονης ή και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης.
Σ. Ζαχαράκη: Ευχαρίστησε τους εκπαιδευτικούς για τη συνεργασία σε αυτή την «εθνική προσπάθεια»
Σύμφωνα με την Υφυπουργό Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, «ήδη, οι περισσότεροι μαθητές της χώρας μας συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσω διαδικτύου». Η κ. Ζαχαράκη ευχαρίστησε τους εκπαιδευτικούς για τη συνεργασία σε αυτή την «εθνική προσπάθεια», όπως χαρακτήρισε.
«Μέσα σε πρωτόγνωρες συνθήκες, οι εκπαιδευτικοί μας στέκονται στο ύψος των περιστάσεων και αξιοποιούν επιτυχημένα ψηφιακά εργαλεία για τη μάθηση και τη δικτύωση της σχολικής κοινότητας, όπως η εκπαιδευτική πλατφόρμα e-me αλλά και e-class.
Παράλληλα, δουλεύουμε μαζί τους ώστε τις επόμενες μέρες το σύνολο των μαθητών να έχει πρόσβαση σε ψηφιακά εκπαιδευτικά εργαλεία. Σε αυτή την κρίσιμη περίοδο, όλα τα παιδιά της πατρίδας μας οφείλουν να έχουν την δυνατότητα να ξεκινούν από την ίδια αφετηρία», ανέφερε η κ. Ζαχαράκη.
«Είναι κρίσιμο όμως και οι ίδιες οι οικογένειες, και παρά τις αρκετά δύσκολες συνθήκες, να ενθαρρύνουν και να βοηθήσουν τα παιδιά για να συμμετέχουν σε μια διαδικασία, με σημαντικά οφέλη για τη ψηφιακή τους εκπαίδευση», συμπλήρωσε η Υφυπουργός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου