Ζ. Τζηκαλάγιας: Θέρμανση και αντιπολίτευση

Δεν μπορούμε όμως να μην σταθούμε σήμερα στο θέμα της θέρμανσης και την για άλλη μια φορά διάψευση που αγγίζει τα όρια της γελοιοποίησης του ΣΥΡΙΖΑ και της εκπροσώπου του στην Καστοριά. Για μέρες ξόδεψαν μελάνι, ταλαιπώρησαν συχνότητες ραδιοφώνων και συγκέντρωσαν

Κυριακή, 19 Απριλίου 2020

Μετά την καραντίνα και το αρνί ... διατροφή!


Μετά την καραντίνα και το αρνί ... διατροφή!
Θέλεις να χωρέσεις άμεσα στο αγαπημένο σου τζιν και δεν ξέρεις τον τρόπο; Τώρα θα μάθεις!
Έχεις πάρει κάποια κιλά ή γενικά θέλεις να χάσεις για να βρεις την ισορροπία σου; Τότε αυτή η δίαιτα είναι το καλύτερο πράγμα που έτυχε να πέσει μπροστά σου σήμερα, μιας και είναι και χορταστική, αλλά και απίστευτα αποτελεσματική!

Τώρα θα χωρέσεις στο αγαπημένο σου τζιν ή το σούπερ στενό φόρεμα που σε δείχνει τόσο σeξι και εντυπωσιακή, αφού θα χάσεις 2 ολόκληρα κιλά μέσα σε μόλις μια εβδομάδα και το σημαντικότερο; Χωρίς να λιμοκτονήσεις και νιώθεις αδύναμη όλη τη μέρα.

Φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάς ό,τι ο καλύτερος σύμμαχος σου στο να χάσεις κιλά, είναι η αερόβια άσκηση και το πολύ πολύ νερό, δηλαδή 1,5 με 2 λίτρα την ημέρα. Επιπλέον, τώρα που θα ετοιμάσεις τη λίστα με τα προϊόντα της δίαιτας, πάρε και πράσινο τσάι, καθώς θα σου κάνει πολύ καλό, αν αντικατασταθεί με 1-2 από τους καφέδες σου.

Επειδή τα πολλά λόγια όμως είναι φτώχεια, δες παρακάτω το διατροφικό πρόγραμμα και μη χάνεις χρόνο, για να αναδείξεις το κορμί σου.

Πρωινά:1 τοστ ή δυο φρυγανιές με τυρί ή δημητριακά, 1 ποτήρι χυμό ή γάλα 1,5% ή 1-2 φρούτα, καφέ ή χυμό φρούτων.

Απογευματινά:1 γιαούρτι 2% και 1 φρούτο ή 2 φρυγανιές με τυρί, καφέ ή τσάι

ΔΕΥΤΕΡΑ 
Μεσημέρι: 1 μερίδα ρύζι με μανιτάρια, 1 φέτα ψωμί, 1 μερίδα τυρί

Βράδυ: 2 καλαμάκια κοτόπουλο, σαλάτα εποχής
  
Μεσημέρι: 1 μερίδα ψάρι με λαχανικά, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι, 1 φέτα ψωμί, 1 μερίδα τυρί

Βράδυ: φρουτοσαλάτα

ΤΕΤΑΡΤΗ 
Μεσημέρι: 1 μερίδα μακαρόνια ολικής άλεσης με σάλτσα, 1 φέτα ψωμί, 1 μερίδα τυρί

Βράδυ: 1 ομελέτα (2 αβγά), σαλάτα εποχής

ΠΕΜΠΤΗ 
Μεσημέρι: 1 μερίδα φιλέτο κοτόπουλο με ρύζι, σαλάτα εποχής χωρίς λάδι, 1 φέτα ψωμί ή τυρί

Βράδυ: 1 σάντουιτς με λαχανικά, 1 φέτα τυρί και γαλοπούλα

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 
Μεσημέρι: 1 μερίδα όσπρια, 1 φέτα ψωμί τόνο και λαχανικά (ωμά ή βραστά), 1 μερίδα τυρί

Βράδυ: τονοσαλάτα, 1 φέτα ψωμί

ΣΑΒΒΑΤΟ 
Μεσημέρι: 1 μερίδα μπιφτέκια με πατάτες βραστές , λαχανικά επιλογής σας, 1 μερίδα τυρί ή 1 φέτα ψωμί

Βράδυ: 1 μερίδα ρύζι με λαχανικά, 1 φέτα ψωμί, 1 μερίδα τυρί

ΚΥΡΙΑΚΗ 
Μεσημέρι: 1 μερίδα μπριζόλα ψητή, 1 φέτα ψωμί ή μερίδα τυρί χαμηλών λιπαρών, σαλάτα ή 2 φρυγανιές

Βράδυ: 1 γιαούρτι 2%, 2 φρούτα


Πηγή: cretalive.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου