Ζ. Τζηκαλάγιας: Θέρμανση και αντιπολίτευση

Δεν μπορούμε όμως να μην σταθούμε σήμερα στο θέμα της θέρμανσης και την για άλλη μια φορά διάψευση που αγγίζει τα όρια της γελοιοποίησης του ΣΥΡΙΖΑ και της εκπροσώπου του στην Καστοριά. Για μέρες ξόδεψαν μελάνι, ταλαιπώρησαν συχνότητες ραδιοφώνων και συγκέντρωσαν

Παρασκευή, 8 Μαΐου 2020

Πρόστιμα 330.000 ευρώ σε e-επιχειρήσεις εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας


Χρηματικά πρόστιμα, συνολικού ύψους 330.000 ευρώ, επέβαλε η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή σε ηλεκτρονικές επιχειρήσεις εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας αιχμής, καθώς διαπίστωσε παραβάσεις των διατάξεων για τα δικαιώματα του καταναλωτή σε συμβάσεις από απόσταση και των διατάξεων περί αθέμιτων (και ειδικότερα παραπλανητικών) εμπορικών πρακτικών.

H εν λόγω Διεύθυνση της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων δέχθηκε το τελευταίο χρονικό διάστημα πλήθος καταγγελιών από καταναλωτές που σύναψαν συμβάσεις εξ αποστάσεως με ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, ιδίως κινητών τηλεφώνων, σχετικά με:
- Μη παράδοση των παραγγελθεισών συσκευών κινητής τηλεφωνίας παρά την καταβολή του τιμήματος.

- Την αδυναμία επικοινωνίας με την επιχείρηση, η οποία είτε δεν απαντούσε καθόλου, είτε προέβαλε, σε κάποιες περιπτώσεις, αριθμούς τηλεφώνου που δεν ανταποκρίνονταν σε πραγματικούς τηλεφωνικούς αριθμούς της χώρας.

Μετά από εκτεταμένη έρευνα, η αρμόδια Διεύθυνση επέβαλε πρόστιμα ως εξής:

1. Μ.ΠΑΡΛΕΠΟΣ ΜΟΝ.ΙΚΕ, www.a-mobiles.gr, 100.000 ευρώ

2. MILA X ΜΟΝ.ΙΚΕ, www.mxstore.gr, 80.000 ευρώ

3. BSVA BUSINESS SALES ΙΚΕ, www.ubit.gr, 70.000 ευρώ

4. E-MOBILE ENTERPRISE Μ. ΙΚΕ, www.emobile24.gr, 70.000 ευρώ

5. ΚΑΛΑΡΩΝΗΣ ΠΕΤΡΟΣ, www.clickstore.gr, 10.000 ευρώ.

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή διερευνά παρόμοιες υποθέσεις και εξετάζει την επιβολή διοικητικών κυρώσεων και σε άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας  κινητών τηλεφώνων και προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, για τα οποία δέχτηκε πληθώρα καταγγελιών και για τις οποίες το καταναλωτικό κοινό θα ενημερωθεί με νεώτερη ανακοίνωση.

Για καταγγελίες σχετικά με φαινόμενα παράνομων και παραπλανητικών πρακτικών από ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας κινητών τηλεφώνων, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στη γραμμή καταναλωτή 1520.

Πηγή: naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου